Veilig naar Glascrew en weer terug

Voor de veiligheid van uw brillen maakt Glascrew gebruik van verzendcassettes. Met een RMA-code van Distroptiek kunt u de orders ook wel in een distroptiek zakje of in een doosje versturen.

Maar onze voorkeur gaat uit naar verzending met cassettes die wij beschikbaar stellen.

Dat is veiliger en werkt voor ons netter. 

Bovendien doen we er inslijpformulieren bij welke u in kunt vullen. Zeer handig bij maatwerk, u vult in wat de bedoeling is en wij zien niks over het hoofd.



Verzendcasettes

Als klant van Glascrew ontvangt u voor de verzending van de brillen en glazen speciale verzendcassettes. Deze cassettes zijn van een hard materiaal, zodat de onderdelen die u erin stopt niet kunnen beschadigen voor ze bij ons terecht komen in Tynaarlo. U ontvangt de kant-en-klare bril ook weer in een cassette retour. Zo bent u ervan verzekerd dat de brillen tijdens het verzendproces tegen een stootje kunnen en dat u de brillen schadevrij in ontvangst kunt nemen.

Meer informatie?

Distroptiek en PostNL

Voor de logistiek werkt Glascrew samen met Distroptiek en PostNL. Een cassette die u ’s middags in de Distroptiekkast legt of post, is de volgende dag bij ons. Als u bent aangesloten bij de leveranciersdienst van Distroptiek verzendt u de order kosteloos. U kunt uw opdracht binnen een paar dagen terugverwachten. Door het door ons geautomatiseerde bedrijfsproces komt de opdracht vanuit Drenthe voor u het weet weer uw kant op. We sturen de bestelling terug naar de door u opgegeven locatie in Nederland, België of Duitsland.

Foto en logo Post NL Logo Distroptiek

Glascrew
Handelsweg 14 
9482 WE Tynaarlo, Drenthe

KvK-nummer:

04061232

Met onze inslijpservice heeft u de brillen binnen 5 werkdagen retour.